ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

02/01/16

Que me queres, Amor?

Comentario de Raquel García


Que me queres, Amor?
Manuel Rivas
Galaxia
 
 
Deste libro titulado Que me queres amor? de Manuel Rivas podo dicir que non foi dos meus favoritos. Para min os relatos son un pouco complexos xa que na metade deles non entendín ben cal era o acontecemento relevante da historia. En case todas as historias tiven que parar para volver reler páxinas xa que algunhas pasábaas sen saber nin sequera facer un breve resumo delas.
Cada unha das historias trata de algo distinto e a verdade non podo dicir que teña unha favorita xa que en case todas non entendín algunhas partes. A historia que peor entendín foi "A leiteira de Vermeer" xa que se digo verdade non entendín moi ben a relación que garda a nai do neno coa leiteira do cadro pese a intentar entender a historia a conciencia; se teño que escoller algunha para chamarlle "favorita" escollería "A chegada da sabedoría co tempo" xa que me fascina a reacción que pode causar nas persoas dicir unha frase tan sinxela como "Anque as follas sexan moitas, a raíz é só unha" e como esa reflexión pode facer que a xente te vexa doutra maneira.
Se teño que pórlle un adxectivo a este libro poríalle "indiferente" xa que nin me gustou lelo nin non me gustou lelo; digamos que un termo intermedio. As historias líaas con certa indiferenza xa que ao non comprendelas non me metía na historia e polo tanto non me enganchaba. Na miña opinión as historias son moi complexas polo que dificulta a correcta interpretación o que leva a non saber que sucede nelas.
 

Sen comentarios