ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

30/01/15

Reo

Comentario de Carla González Silva


Reo
Xesús Fraga
Galaxia
 

O libro de Reo teño que dicir que quizais non foi dos que máis me gustou; pareceume interesante á hora de aprender cousas sobre os grafittis, os nomes que empregan, os distintos tipos de rotuladores  pero sobre todo, ensínanos que empregan os grafittis como un xeito de expresar todo o que senten ou pensan.
Reo nesta historia tamén nos ensina que non sempre as cousas saen como queremos  senón que tamén se poden truncar como é o caso del cando o colle a policía e o leva a comisaría un feito que enfada os seus pais que nunca se imaxinaban que Reo fose grafitteiro. 
Unhas das partes que máis me gustou desta historia foi o amor que xorde entre Cora e Reo que dende un primeiro momento imaxinei que rematarían namorados. Algo que resaltou a miña atención
foi o vocabulario empregado polo escritor, utiliza palabras e cousas moi recentes e iso gustoume.
Teño que dicir tamén que foi un dos libros máis sinxelos de ler, e que aínda que a min non fose dos que máis me gustase mandaríallo ler a todas aquelas persoas que lle interese o mundo do grafitti ou  queiran aprender algo sobre este mundo que a maioría da xente pensa que é algo malo.

1 comentario:

Anxo Gil dixo...

Reo é un libro que trata dos problemas dos rapaces de barrio, cas loitas, os graffiti, etc. Non entendín moi ben o argumento, se Oni existía realmente, a morte de Chagui e outras cousas; aínda así gustoume, pois ensina cousas coma a amizade e a lealtade. Trata problemas cotiás, coma a discriminación por mor dos cartos ou as "pelexas" polo mandato dun barrio.