ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

24/10/16

Tres pasos polo misterio

Comentario de Noa Villar Gallego



Tres pasos polo misterio
Agustín Fernández Paz
Xerais 




Comecei o libro cunhas espectativas bastante altas, anteriormente xa tiña lido un par de libros de Agustín e parecéranme moi entretidos. En canto a este, teño que dicir que me decepcionou un pouco. O libro conta tres historias diferentes que tratan de temas moi variados, todos eles cun suposto fondo de “misterio”. O primeiro fala dunha maldición agochada durante miles de anos nun monumento megalítico; o segundo conta unha historia de amor adolescente que surxe debaixo dun ceo estrelado e a terceira, do misterio que rodea un faro maldito dende a Guerra Civil.
O argumento das tres historia desenvólvese de forma que eu considero un pouco aburrida, exceptuando quizais a historia do faro. Na miña opinión podería ter sido unha lectura moito máis interesante do que foi xa que me faltou un pouco máis do factor misterio tan característico do escritor. Penso que non está mal de todo pois Fernández Paz mantense (dentro do que cabe) na súa liña pero vindo del, esperaba atoparme con algo moito máis intrigante que me fixera non poder deixar de pensar en que pasará. Desenrolándose o libro nunhas terras como son as galegas, tan cargadas de contos populares, de maxia, de bruxas e curuxas, da Santa Compaña... poderíalle ter sacado moito máis partido a determinados temas.
Como conclusión direi que pese a todo o anteriormente dito, non foi unha lectura extremadamente complicada e recomendaríallo a quen queira comezar a entrar no mundo literario do misterio.
 

Sen comentarios