ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

26/01/16

Matarte Lentamente


Comentario de Paula Vázquez Vázquez


Matarte lentamente
Diego Ameixeiras
Xerais






Tiña a sensación de que non me gustaría, pero non. A medida que ía lendo as páxinas e remataba un capítulo, con máis intriga quedaba de saber como ía rematar. Custoume acostumarme a que cada continuación dese capítulo estivese mesturada entre outras doutros temas variados. Pero pouco a pouco funme acostumando e non podía deixar de ler, tíñame tan intrigada e emocionada que lía e lía e lía. E a verdade e que non me agardaba os finais de cada historia desta novela, é fascinante, e recoñezo que é un dos libros que máis me gustou dos que teño lido. Por iso xa me tarda en coller outro deste mesmo autor, xa que estiven moi emocionada durante a lectura. Encantoume!!

Sen comentarios