ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

30/12/14

O principiño


Comentario de Guillermo Fernández Portas


O principiño
Saint-Exupery
Galaxia





Esta novela de Antoine de Saint-Exupéry foi un libro, que aínda que xa o tiña lido de hai anos, volveume a gustar moito. A verdade é que non me acordaba da maioría dos detalles como o do raposo ou de todos os homes que habitaban nos diferentes planetas. Esta vez, entendín no libro un significado máis profundo que a outra vez, por exemplo, como reflexiona sobre varios temas como o amor, a morte, a amizade... Non me sentín identificado con ningún personaxe pero si que me resultou interesante o papel do aviador, que era o narrador. Teño que admitir que me resultou bastante repetitivo tantos planetas que visitou O Principiño antes de chegar ó noso planeta. Para acabar tamén admito, que o final, como creo recordar que me pasara da outra vez, non foi moito do meu agrado, porque quedei con moitas dúbidas sobre o que intenta darnos a entender o autor.

Sen comentarios