ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

23/06/13

Hora Zulú

Comentario de Tamara Pereiras Villamayor


Hora Zulú
Santiago Lopo
Galaxia




Comecei a ler este libro cun chisco de intriga, porque xa dende  que lin a cuberta do libro souben que me ía gustar. Pensei que me levaría máis tempo lelo, pero enganchoume de tal maneira que o rematei ben axiña.
Pareceume un libro moi entretido, no que cada páxina me convidaba a ler a seguinte, e así ata o final,  no que  todo cobrou sentido.
O que máis  me gustou sen dúbida foi esa capacidade de parar o tempo no momento axeitado, aínda que nalgún momento, como cando a cega comeza a ver, desexaría que o tempo non se detivese nunca.
Gustoume un montón a maneira de  estruturar o libro,  e sobre todo, os escritos do Profesor, xa que os poemas son realmente bonitos.
Finxir amnesia  paréceme unha maneira  de evadirse da realidade, pero na miña opinión, a realidade sempre volve.
 

Sen comentarios