ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

28/02/13

Makinaria

Comentario de Aida Vilariño

Makinaria
Carlos Negro
Xerais



Ao principio cando merquei o libro pensei que non me ía gustar nada xa que a poesía non é o meu punto forte pero cando comecei a lelo encantoume porque fala sobre a xuventude e os riscos que corren, beben, saen de festa, andan como tolos nos seus coches e non se paran a cavilar no futuro, viven o presente ao límite, disfrutando cada momento coma se fose o último; ou polo menos así o interpretei eu. Nunca lera ningún libro de Carlos Negro pero se todos son así ou similares, con ese punto de vista, seguro que me gustan. Os poemas que máis me chamaron a atención foron os de "Game Over", collín moitas frases interesantes deles.

Sen comentarios