ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

22/12/12

Cochos

Comentario de Tamara Pereiras Villamayor 


Cochos
Vidal Bolaño
Sotelo Blanco




Neste libro aconteceume unha desas cousas máxicas que pasan cando les un libro sen saber do que trata antes de comezar.
Ao principio non o entendía moi ben, pero a medida que fun avanzando foime resultando máis doado e incriblemente entretido, cousa que me parecía estraña, xa que normalmente as obras de teatro son máis complexas á hora de lelas.
Fóra de me resultar complicado, eu creo que o vocabulario empregado por Sebas foi o que espertou en min esa sensación de maxia, xa que me recorda en especial a unha persoa que empregaba o mesmo tipo de linguaxe. En canto ao contido, divertinme moito cos monólogos de Sebas ante Rosiña, pero tamén me decatei das duras condicións de vida dos emigrantes.
O que menos me gustou do libro é a actitude machista de Sebas, xa que di que se atopaba á muller con outro mataríaa alí mesmo, e que el xa tivera "ido de putas" máis dunha vez, e mesmo tido unha aventura e que non pasaba nada; tamén me desagradaba a súa actitude racista ante o negro co que se fora unha querida que tivera na Coruña.
Polo demais, pareceume un libbro bastante entretido, e admiro a valentía de Sebas ao final, eu non sería quen de facer o que fixo el.

Sen comentarios