ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

25/11/12

Dragal


Comentario de Alba Camanzo Feros

Dragal. A herdanza do dragón
Elena Gallego Abad
Xerais




A min, sinceramente, o libro non me disgustou, aínda que tampouco foi dos que máis me emocionase.
Ao principio o libro non me convenceu moito porque a min os libros de fantasía non me gustan pero decidín non cambialo e lelo antes de terminar por cambialo, cando xa ía pola metade do libro e empezoume a enganchar a historia e unha vez que me enganchei por completo xa non daba deixado de lelo ata que o terminei. 
Non me gustou como terminou a historia pero gustaríame ler a segunda parte de Dragal para ver que lle sucede a Hadrián.
 

1 comentario:

Jonathan Adán dixo...

A verdade é que a min o libro de Dragal non me gustou moito,ten demasiada fantasía.Non me gustou por ser tan irreal,sobre todo o de que Hadrián se convertese nun dragón.Ó principio gustoume pero según o fun lendo empezoume a ser aburrido.Non entendín moi ben como era iso de que os tres dragóns que aparecian no medallón cambiasen de forma.A verdade é que o libro non está mal de todo pero a min non me gustan este tipo de libros,eu son máis de crimes,etc.Pero seguro que a moita xente lle gustou.