ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

28/10/12

Os fillos do mar

Comentario de Ana Brandariz Quinteiro


Os fillos do mar
Pedro Feijoo
Xerais

Acto I:
O libro empeza ben. Por que morre a señora? Por que lle deixou o sobre a Simón? Quen era en realidade o pai de Mariña e Xulio? Moitas dúbidas sen resolver.
Acto II:
Todo segue igual, sigo sen descubrir nada novo, todo se volven dúbidas.
Acto III:
Ía sendo hora de que se descubrisen cousas, e despois de ler máis da metade do libro teño que dicir que estou sorprendida. Teño unhas ganas de sabelo todo...
Acto IV:
Quen ía imaxinar que isto comezaría a rematar así? Estou sorprendida, nunca o imaxinarna, case todo me pilla por sorpresa.
Acto V:
Quedei impresionada, vaia, onde estaba o ouro!

A verdade é que o libro ao principio é algo aburrido, pero a medida que te adentras no mundo de Mariña e Simón, engancha.

Sen comentarios