ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

25/04/10

A praia dos afogados

Comentario de Carmen González Varela


A praia dos afogados
Domingo Villar
Galaxia


O libro non me gustou moito, non me pareceu unha historia moi interesante.
O inspecto Caldas pareceume un home moi preocupado polo seu traballo, ás veces demasiado, ata chegar ao punto de que non ten tempo para a súa vida privada.
Rafael Estévez creo que é un home moi directo, franco. Sempre tenta dicir as cousas á cara, e iso ten moito mérito aínda que ás veces ten que aprender a calar.
Unha cousa que si me gustou do libro foi que nunca sabes o que vai pasar, o rumbo que vai tomar a historia. Sorprendeume bastante o final, xa que aínda que desde un principio se sabía que os compañeiros de Castelo sabían o que pasara realmente durante o afundimento do Xurelo e o da morte do Rubio, non sospeitei ata o final que fora Valverde quen o matara.

1 comentario:

Nahikaria Pajares dixo...

O que máis me gustou foron os asasinatos, porque me gustan as historias de intega