ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

01/07/14

Domingo de Resurreción

Comentario de Sonia Framiñán


Domingo de Resurreción

Fernando Cabeza Quiles
Toxosoutos 




    De primeiras este libro non me chamaba nada, comecei a lelo soamente por curiosidade, por saber de que podía falar un libro con este título e para a miña sorpresa encontreime cun libro de relatos!
    Nestes relatos tan sinxelos e claros amósase unha amenidade, un gran enxeño e sobre todo moito humor. Relatos feitos sobre o soporte da oralidade que resultan moi divertidos. Cóntanse historias reais adozándose con elementos marabillosos e fantásticos que lle dan outro toque.
    A pesar de que ao principio non me tivera moi boa pinta, só tiven que ler o primeiro relato para saber que me ia gustar! Foi unha gran sorpresa e seguín lendo por descubrir que novas historias me estaban esperando. Certo é que o bo dun libro está por dentro e non por fóra, pero a pesar de sabelo, o primeiro que acode á nosa vista é o exterior.
   Despois desta lectura inesperada podo recomendarllo a todos os lectores cun pouco de ganas e tempo libre, que non só se deben fixar no exterior e é un libro moi fácil e entretido!

Sen comentarios