ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

29/04/14

Penúltimas tendencias

Comentario de Leticia Couto


Penúltimas tendencias
Carlos Negro
Xerais

Este conxunto de poemas, non podo dicir que me encantasen porque a verdade é que eu son bastante "cursi" e o autor ve as cousas nunha perspectiva moi diferente aínda que moi realista. Gústoume porque é sinxelo e lese moi rápido. Teño que confesar que algúns poemas  me fixeron sacar un sorriso.
 É un libro moi actualizado e diferente de moitos outros dos que lin xa que nel nos afasta do machismo e nos achega novos costumes. É recente, ata o punto no que un poema fala sobre a película tan famosa como é "Tres metros sobre el cielo" ou mesmo menciona twitter, incluso ata o cantante Justin Bieber. Porén, a pesar de ser un libro tan actual, hai cousas sobre as que eu non estou de acordo e por iso non podo dicir que fose un libro que me encantase, simplemente é diferente. O único poema que realmente me parece que vale a pena destacar é o de 3 MSC, xa que me resultou atractivo e incluso me invitou a reflexionar.

Sen comentarios