ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

27/03/13

Noite de voraces sombras

Comentario de Rebeca Broemser


Noite de voraces sombras
Agustín Fernández Paz
Xerais


Non teño moito que dicir sobre este libro posto que esperaba máis del do que atopei.
É bo, encántame Agustín Fernández Paz polo que ao ser seu este libro xa me ía gustar. Ata agora as novelas que lera del foran de misterio cunha alta dose de intriga e un final moi aberto, atoparme con Noite de voraces sombras resultoume estraño; non é que non me agradara exactamente, simplemente agardaba máis desta historia.
Provocoume diferentes sentimentos, en principio sentín ganas de continuar lendo, despois, a pesar de chegar a trama da historia, non sentín aprecio ningún aínda que tampouco me disgustou; soamente como levo dicindo ao longo deste comentario, cría que me ía atopar con outro tipo de relato e unha expresión diferente por parte do autor.

Sen comentarios