ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

16/06/11

As aventuras de Tom Sawyer


Comentario de Alejandro Villaverde Dapena

As aventuras de Tom Sawyer
Mark Twain
Xerais


Este libro gustoume bastante xa que me adoitan gustar bastante os libros de aventuras. Non me gustou que o libro tivera un final tan feliz xa que prefiro os finais un pouco máis tráxicos, pero sen que morran todos. Gústame que o libro dea bastantes voltas xa que me gustan os libros nos que a historia non vai sempre nunha dirección. O que máis me gustou é que o libro estea dividido en relato, posto que iso encántame.

3 comentarios:

Rdf dixo...

Ola.
Déixovos un agasallo con moita ilusión.
Saúdos.

Oshidori dixo...

Encantoume iso de: Non me gustou que o libro tivera un final tan feliz xa que prefiro os finais un pouco máis tráxicos, "pero sen que morran todos".

Ronsel dixo...

O alumnado é así de orixinal, ben o sabes!