ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

02/05/11

O capitán Lobo Negro


Comentario de Aroa Espiño

O capitán Lobo Negro
Xoán Manuel Valcárcel
Galaxia

Este non é un libro nin moito menos dos que podo dicir que deixaron pegada en min, pero considéroo un libro de lectura entretida.
Algún conto non me gustou nada, mentres que houbo un en especial que me sorprendeu a habilidade que ten o autor de facer que non queiras soltar o libro, por ese motivo o relato chámase "Animación á lectura"
Redacta de tal xeito que tiñe sono e non tiña pensado acabar o relato esa noite pero tiven que facelo, o autor fálache directamente e fálache de cousas que fas ou pensas como se as puidera saber e aínda que non atine unha iso fai que gostes da lectura.
O conto "O capitán Lobo Negro" pareceume moi duro, pero todos os contos teñen implícitos sentimentos, o autor non se limita a contar feitos, conta o que sentiu en cada momento e como ían cambiando as circunstancias, iso é algo que me gusta.
E se me tivera que quedar cun parágrafo de todo o libro como o que máis me gustou e me gustaría recordar, escollería este que se recolle no conto "Historia de amor": A vida, comprendino máis tarde, obriga diariamente a elixir. Deses desencontros, de todo o que perdes, aliméntase a nostalxia.

Sen comentarios