ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

30/03/11

Que me queres, Amor?


Comentario de Aroa Espiño


Que me queres, Amor?
Manolo Rivas
Galaxia


Este libro non foi un dos que me enganchan, non me gustou demasiado; non me gusta como está escrito, nin no que se fixa, en cousas que a min non me parecen importantes, por exemplo, no primeiro conto, no óso dunha cereixa. A historia de "Só por aí" si que me gustou, chamoume a atención a actitude que ten o pai para co rapaz que pasou a noite fóra da casa; meu pai si que preferiría que pasara soa a noite antes de que amencera cuns amigos na praia fumando. O pai tan só quere que el sexa coma os máis.

Do resto das historias penso que non as debín entender moi ben porque non sei o que quere transmitir o autor, porque se son como creo é que entón son demasiado simples.

Sen comentarios