ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

27/02/10

Resistencia

Comentario de Ana Cristina Des Pérez


Resistencia
Rosa Aneiros
Xerais


En xeral, pareceume un libro sumamente aburrido. Eu cando leo libros é coma se estivese dentro da historia que conta, vendo todo o que ocorre: como son os personaxes, como é o lugar, as actitudes dos personaxes, a época... e con este libro non me dei metido na historia.
Deume a sensación de qeu todo era negativo e a morte estaba presente na maior parte do libro, cousa que non me agradou nada porque a min gústame ler libros alegres e vitais.
Non podo negar que a historia de amor que existe entre Filipa e Dinís é moi bonita a pesar dos obstáculos e do paso dos anos. Gustoume o final, cando Filipa sabe por fin que os últimos 20 anos da súa vida foron unha mentira e decide ir en busca de Dinís, ou iso dá a entender a historia.
Non me gustou nada a parte na que se fala de Remédios, a nai de Isaura, porque tivo unha vida moi dura e cruel, cun final tráxico e triste.
En conclusión, digo que é unha novela que non recomendo a ninguén.

1 comentario:

Miriam González dixo...

O libro gustoume moito porque me encantan as historias de amor imposibles. Non me gustou como remata nin o tema das guerras.