ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

17/02/10

Que me queres, Amor?

Comentario de Raquel Rodríguez Vázquez


Que me queres, Amor?
Manolo Rivas
Galaxia


Este libro gustoume moito aínda que algunhas historias non as entendín moi ben, pero pareceume un libro moi entrentido, que engancha e que ten un punto de vista diferente a todos cantos levo lido.
Está formado por 16 narracións, encerrando en cada unha delas algo de amor, misterio, tenrura e humor. Relatos fáciles de ler e amenos.
O relato que máis me gustou foi "A lingua das bolboretas", chamado así por ser unha das cousas que un mestre ensina ao alumnado; ambientado nunha aldea de Galicia nos principios do ano 1936, Moncho -fillo dunha familia republicana- ía pasear e aprender cousas da natureza con Don Gregorio, o seu mestre republicano.
Pero cando comeza a guerra civil, os republicanos son detidos polos falanxistas, marchando presos no coche. Aí Moncho tíralle pedras ao seu querido professor para non levantar sospeitas de que a súa familia fose amiga.
Outro dos relatos que tamén me gustou foi "A leiteira de Vermeer" que fala sobre o misterio dun cadro que resulta parecerse á nai do protagonista.
"O míster & Iron Maiden" é a historia dun viaxante que espera ansioso no coche que apareza o seu fillo e recibe unha milagrosa axuda dun cantante de rock.
A historia que dá título ao libro tamén me encantou. É unha narración que vai sobre un mozo que conta a súa historia de amor despois de falecer nun atraco. Un personaxe capaz de todo menos declararse.
"Vostedes será moi felices" conta unha historia amena, ambientada nunha noite de treboada, na que un veciño da aldea bótalle as cartas ao convidado dunha casa na cal se vai a luz. Unha historia estraña que me gustou.
Porén, a parte que menos me gustou deste libro foi que é un pouco macabro. Pero animo a todo o mundo a que o lea: é especial.

Sen comentarios