ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

23/06/09

O crepúsculo e as formigas


Comentario de Agustina González

O crepúsculo e as formigas
Méndez Ferrín
Xerais


Creo que foi o libro que máis me custou ler na miña vida, aínda que non teña un gran número de páxinas.
Cando mo recomendaron, comentáronme que eran relatos curtos de medo, entón eu aceptei sen pensalo, xa que me encantan ler cousas de medo. Pareceume que a miña amiga ríase de min. E ao comezar, entendín por que: estaba en galego antigo!!!
Así que me puxen a ler, a ler, a ler... e a reler todo porque non entendía nada.
Aínda así, e despois de todo isto, gustoume. Para min supuxo un reto, e creo que o superei. Aínda que me levase tanto tempo e tanto esforzo. E non só iso: podo proclamar que a pesar de todo, é un bo libro e podo recomendalo.

Sen comentarios