ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

22/02/09

Os ollos de K


Comentario de Agustina González

Os ollos de K
Riveiro Coello
Galaxia

Este libro ao principio non me gustou moito, será que os libros de misterio e intriga non me soen chamar a atención e os intento evitar, todo o que podo.

Pero grazas a Deus, a nosa profesora de galego madounos que o leramos. Ao principio costoume bastante, porque non pillaba o fio e resultoume complicado de ler. Será porque non me chaman moito a atención este tipo de libros, e ía con pouca gana de lelo.

Pero ao final acabaume gustando, sorprendeume que un libro que tanto quería evitar nun principio gustárame desa maneira. E o máis chocante foi que ao acabar de lelo estiven pensando nel e na súa historia. Que con moi poucos ou con case ningún libro me pasa (só cos da saga de Crepúsculo).

E recoméndovolo, e non perdedes nada por lelo. En tal caso ganaderes. Non quero que pensedes como o facía eu ao principio, que agora…sinceramente arrepíntome de que pensara desa maneira.

Sen comentarios