ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

30/03/08

A miña planta de laranxa lima

Comentario de Noelia Souto

A miña planta de laranxa lima
José Mauro de Vasconcelos
Primerapersona



Este libro é perfecto para todas aquelas persoas ás que lle gustan as historias reais. Para o meu gusto é un libro precioso, cargado de verbas e de relatos que che encollen o corazón. É moi triste, pero lamentablemente a historia que conta puido ser totalmente real.
A primeira parte non me entusiasmou demasiado e non me enganchou como eu pensaba que o faría; pero na sengunda parte foi demasiado, impresionoume moito como describe todo, cando falaba da brutalidade das malleiras doíanme a min, e cando reflicte a súa amizade é moi gratificante, aínda que non me esperaba o final, non contaba con que acabase tan tristemente. Pero cando lin a última páxina sentín como un alivio e quedei moi contenta de habelo lido.

Sen comentarios