ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

18/11/07

O perfume

Reflexións de Susana Cumbraos

O perfume
Patrick Süskind
Sotelo Blanco




4 de novembro o 2007

Escollín este libro non só porque para min ler é un pracer e esta novela tiña todas as de estar moi ben, nin tampouco polo simple feito de que me dixeran que eramoi boa. É máis, dixéronme que era unha historia moi forte, dun rapaz que nacera cun olfacto prodixioso e que desexaba facer o mellor perfume do mundo, retando a todos aqueles perfumistas famosos.
Non estou moi acostumada a ler esta clase de libros onde o diálogo se reduce a unhas poucas e escasas liñas e todo se centra en explicar o sentido de sentir as cousas dende o máis fondo dunha persoa.
Ao comezar a lectura, percateime de que non ía ser o típico libro que teño lido, senón que me ía levar máis alá, o que representaba un reto para min.

8 de novembro o 2007


Non podo comprender os personaxes cando corren dun lado para outro, axitados, porque o neno non cheira a nada; non podo comprender que o rexeiten soamente por iso.
Paréceme interesante a maneira na que o autor describe as obras, paréceme un xeito difícil e abraiáme o ben que o dá plasmado no papel. Pero que me guste non implica que me emocione. Son consciente das dificultades das descricións, como o olor da madeira.


9 de novembro o 2007

Que estraño resulta este protagonista! Fai favores sen pedir nada a cambio, todo xenerosidade e valor. Pero é tan diferente que cada cousa que fai ou di case me fai retroceder para asegurarme do que leo.
Non me parece que sexa un libro "forte" como me aseguraron. Creo que o ambiente está cargado de ambición... de ambición cara a un único olor.


10 de novembro o 2007

Gústanme moitas das realidades que se realzan nesta obra. Aínda que para min... non é o meu tipo de libros. Gústanme máis aqueles nos que hai máis acción e se paran igual en varios personaxes, sen menosprezar a ningún.
Veño de rematalo, pero quedei decepcionada. Non sei, demasiado pantasmagórico. Non creo que as persoas poidan engaloiarse polo perfume conseguido, ideal, perfecto.
Pero de cada libro sempre se aprende algo.

1 comentario:

Anónimo dixo...

Lin o libro e vin a pelicula no cine e a verdade e que está mellor a película