ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

02/11/15

Ollos de auga

Comentario de Adrián Mato


Ollos de auga
Domingo Villar
Galaxia

Pode que os libros de novela negra sexan os que máis me enganchan, e sempre me propoño un reto que é descubrir quen é o asasino antes de que o descubra o propio protagonista do libro, e neste fun quen de facelo o cal me proporcionou unha gran satisfacción. Deixando de lado os meus pequenos retos persoais foi un libro no que me gustou sobre todo o personaxe de Rafael Estévez do cal me chamou a atención que a pesar de ser zaragozano falase aá perfección o galego, mais non só iso creo que é unha personaxe imprescindible nesta novela alguén que a pesar do seu forte carácter segue de maneira incondicional ao inspector Caldas. 
O inspector Caldas por outra banda aparenta unha persoa tranquila a quen moi poucas cousas sobresalta e cunha fe admirable na súa intuición. Gustáronme sobre todo os diálogos entre ambos os dous policías, nos que destacaba o sarcasmo e constante burla por parte dos dous.

Sen comentarios