ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

13/10/15

Unha soidade demasiado ruidosa

Comentarios de Nerea Álvarez


Unha soidade demasiado ruidosa
Bohumil Hrabal
Rinoceronte




Este é un dos libros que máis me gustaron, sen dúbida ningunha. Trata sobre un home que se chama Hant’a, que durante máis de trinta e cinco anos traballa fabricando balas a partir de triturar papel. O que máis me gustou desta home é  forma na que adoza o seu traballo. Como ben  di: ” A miña misa, o meu ritual consiste non só en ler estes libros, senón en meter algún en cada paquete que preparo, e é que teño a necesidade de embelecer cada paquete, de darlle a miña firma. "

Encántame que aínda que se dedique a iso é tan doce e tan achegado á xente. Hant’a é un home sabio a quen lle encanta ler. Eu, por un momento sentinme identificada con el porque intenta saír adiante e gústalle ler igual ca min. O que menos me gustou deste libro é que repite moitas cousas ó longo do libro. Por exemplo en case todos os capítulos repite a que se dedica ou cando di que é un home sabio e feliz;  esas cousas son as que menos me gustaron pero polo demais encantoume todo.
 

Sen comentarios