ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

09/10/15

Madonna e outros contos de inverno

Comentario de Mario Silva Canda
 
Madonna e outros contos de inverno
Manuel Rivas
Xerais
 
 
Este libro non me gustou moito xa que a maioría das súas historias teñen un desenlace triste para os seus protagonistas; vou facer un comentario individual de cada historia.
O namorado de María:
É a primeira que nos trae o libro, esta historia non me gustou moito debido a que é moi difícil de seguir o fío da historia, polo salto temporal que acontece nun momento dado e polo seu terrible desenlace co fusilamento de case todos os personaxes.
Okay:
O que acontece parece como un interrogatorio, no que hai máis mentiras por parte do interrogado que nin el mesmo sabe o que é verdade e o que é mentira nun momento dado, non me gustou  moito debido a escaseza de orde na fala do protagonista.
Madonna:
Esta é a historia que dá  nome ao libro, nela pódese apreciar unha historia de gran tristeza, na que se representa o tráxico que pode ser perder a unha nai incluso no mundo animal, por iso foi polo que me gustou tanto esta historia.
O amor das sombras:
Esta é para min a máis fermosa das historias, poñéndonos no punto de vista dun can podemos observar como se desenvolven os amores dunha pequena vila e como podes ter a alguén querido lonxe e á vez cerca, por iso gustoume este conto.
O carteiro de Papá Noel:
Esta historia é a que menos me gustou pola súa  historia en xeral, nela vese como se desmorona a sociedade da época incluso nas fecha máis sinaladas, e como a traizón e o engano é terrible e cruelmente castigado.
O partido de Reis:
Esta historia reflicte unha imaxe fermosa do que é aceptar, axudar e comprender as persoas discapacitadas, mostrando para os non crédulos nesa realidade que eles tamén son persoas, por esa mensaxe é polo que me gustou esa historia.
A bara de pan:
É unha historia que nos me gustou moito, debido a que a súa orde cronolóxica e o seu comezo triste xa non me incitaron moito a lela pero inda así decidín darlle unha oportunidade e lela ao completo aínda que non variou nada o resultado.
A chegada de Ingrid:
Esta é a derradeira historia do libro, non é que sexa a miña preferida, debido a que o seu final é difícil de entender, e a que a historia xira arredor dunha boneca que só dá desgrazas.
 

Sen comentarios