ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

23/10/15

Madonna e outros contos de inverno

Comentario de Sergio Quinteiro
Madonna e outros contos de inverno
Manuel Rivas
Xerais
 
 
 
É un libro que me gustou moito, en parte porque o seu autor recolleu nel oito contos relacionados principalmente co inverno e co Nadal. Tamén trata temas como a emigración ou o amor.
Con estes contos recordei aqueles Nadais nos que tan ben o pasaba cos meus amigos. De feito, mentres lía o libro dábanme gañas de que acabara esta primeira avaliación para reunirme cos meus amigos.
O conto que menos me gustou foi A chegada de Ingrid, posiblemente porque non o entendín ben.
O conto que máis me gustou foi O amor das sombras porque foi o que máis me recordou a eses tempos sempre esperados de Nadal.
Dos outros contos non teño nada que apuntar; nin para ben, nin para mal.
Recoméndolle o libro a esas persoas que sintan nostalxia polo Nadal ou polo inverno.

1 comentario:

José López Fariña dixo...

A min o libro pareceume algo confuso, xa que me custou entendelo, sobre todo nalgúns contos como o de Okay ou o namorado de María, en cambio os outros que comprendín con facilidade parecéronme bonitos e entretidos, como o da chegada de Ingrid ou o da barra de pan polo amor da nai e o arrepentimento do fillo. Dende o meu punto de vista é un libro que eu recomendaría.