ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

22/10/15

Madonna e outros contos de inverno

Comentario de Montserrat Vázquez Fraiz

Madonna e outros contos de inverno
Manuel Rivas
Xerais
 
 
 
Foi un libro que ao prinpio pensei que si me ía gustar, e seguín lendo. A medida que o ía facendo íame disgustando cada vez máis, xa que como cada conto trata dunha historia diferente non logrei pillarlle o ‘tranquillo’, xa que non é o tipo de libros que adoito ler.

Manuel Rivas, o autor, é un dos mellores autores do momento, e reuniu neste conto oito relatos que tratan, cada un, dun tema distinto, e esa foi a miña principal dificultade a hora de lelo. 

1 comentario:

Julia Cacheda Couto dixo...

O libro nin me gustou nin me disgustou.
Estés contos non teñen ningún tipo de fío condutor agás que todos transcorren no inverno e fan unha alusión ao Nadal (a miña época favorita do ano).
A min gústanme as historias con intriga, que te manteñan atento ata o final e neste libro narraba unha distinta, así que a súa lectura non me atrapou pero resultoume fácil de ler.
O único conto que me gustou foi "O partido de Reis" que ensina que cando queres podes,e que non se debe tratar de menos a ninguén.
E o que menos "Madonna" xa que non o atopeí entretido e non souben descifrar o seu significado.
Este libro trata temas da emigración,acoso,amor...Pero aínda así,non o recomendo moito.