ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

16/10/15

Madonna e outros contos de inverno

Comentario de Telmo García Castro

 
Madonna e outros contos de inverno
Manuel Rivas
Xerais
 
 
Este libro de Manuel Rivas non é que me gustara por completo, xa que na selección de contos houbo algunhas historias que me gustaron máis que outras.

 O meu conto favorito é o  titulado “A barra de pan”. Esta narración trata sobre unha nai que manda o seu fillo pola comida que lle dan coa cartilla de racionamento, concretamente unha barra de pan. O que fai o rapaz no camiño de volta a casa é comer a barra de pan en vez de levarlla a súa nai. Cando un espera que  a nai castigue o neno, dállo por ben feito porque ela comprende que sé é un rapaz que ten fame. Gústame moito este conto porque mostra que nunha realidade moi dura e miserable pódese ser tenro e amoroso como é a nai.

Outro conto que tamén me gustou moito foi “A chegada de Ingrid” aínda que garda un fondo moi oscuro que vemos a través dos ollos inocentes da nena. Ese fondo escuro é que a suposta  amizade entre Ramón e Manolo esconde unha historia de adulterio, xa que a muller de Manolo mantén unha relación con Ramón, mentres o seu home está emigrado en Alemaña. Todo isto vaise descubrindo polos comentarios da filla de Manolo que é a narradora da historia. A narración ensínanos a dureza da emigración que separa as persoas e rompe os lazos entre  a xente. Por isto mesmo foi polo que me gustou.

Entre os contos que menos me gustaron están o de “Madonna” cuxa historia non me aportou nada, xa que a min polo xeral adoitan gustarme as historias cun pouco máis de acción e é xusto o que lle falta a este conto. Outro conto que tampouco foi do meu agrado foi o “O namorado de María” aínda que a historia é bonita, a maneira de narrar o conto fáiseme repetitiva e un pouco liosa.

“Madonna e outros contos de inverno” é un libro de historias grises, de inverno, como xa di o título. Todas son narracións cun aire tristeiro e a min persoalmente gústame ler para rir, ou alomenos, para non chorar. Esta é a razón pola que non é un libro que estea entre os meus favoritos.

Sen comentarios