ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

26/03/15

Menú de enganos

Comentario de Francisco Rodríguez



Menú de enganos
Núñez Singala
Galaxia
 
 
 
Este libro pareceume coma un puzzle composto por moitas pezas que nós temos que ir encaixando a medida que imos avanzando na acción, ahí esta a gracia creo eu para, ó final, conseguir con todalas pezas formar un "todo" na nosa mente. Esa característica dos contos independientes pareceme unha excelente idea pero que nalguns momentos pode chegar a ser bastante liosa. E eso foi o que me pasou a min xa que, ao principio, resultabame moi interesante e divertido ler cada conto polo principal motivo da intriga que producía en min o contido do seguinte conto polo que máis dunha vez ,este libro fixome dicir a frase de "¿Que pasará no seguinte conto?" pero a medida que avanzaba no libro foiseme apagando cada vez máis esa luz da intriga que alumeaba con tanta forza ao principio.
Claramente houbo contos que me gustaron máis ca outros e eses foron, por exemplo:o de A  MENSAXE, conto que me pareceu o mellor de todos sen dubida algunha xa que pareceume super divertido e orixinal polo feito de que non me esperaba que acabara sendo esa frase senon que esperaba que fora unha mensaxe incriptada ou algo así, ou A RAPAZA DO BIKINI DE VERDE porque ao non desvelar a identidade de María, que sorprendeume ao non ser a que esperaba eu e case todolos lectores supoño.
Tamén,non todo iban ser eloxios, aínda que podía ser pero este non é o caso debido a que hay alguns contos que parecenme innecesarios totalmente, as pezas que sobran no puzle como é no caso de EQUILIBRIO DE FORZAS  xa que dende o primero momento non me chamou demasiado a atención e ó acabalo non me apeteceu volvelo a ler (cousa que ocorreu ó contrario nos dous contos mencionados antes), ou o de SOLIDARIDADE OCCIDENTAL,  por exactamente o mesmo motivo.
Unha das cousas máis importantes e sorprendentes foi a estructura  en que estaban divididos os contos, en forma de carta dun restaurante, encantoume ese detalle¡¡¡¡¡¡
En definitiva bo libro o que lin onde, na miña opinión podelle sobrar alguns contos máis esta moi ben pensado.

Sen comentarios