ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

01/02/15

Reo

Comentario de María Rodríguez González


Reo
Xesús Fraga
Galaxia
 

A temática da novela Reo vai de graffiteiros. Reo é o personaxe principal, un adolescente de 17 anos. Ía pintando por todos os lados o seu alcume REO, quería encher a cidade co seu nome, o contrario de seu avó que facía carteis de cine e nunca os asinaba, era un artista anónimo. Reo é consciente do valor que ten a historia e a arte, por iso nunca pintaba en monumentos ou algo que tivera valor patrimonial.
Este libro recolle temas moi actuais e nos que vivimos hoxe en día. Temas como a crise, amizade, drogas, familia, aventura amorosa, diversión e o rap.
Esta obra non me gustou moito aínda que me sinto identificada cando o avó fala co seu neto, Reo, dun xeito moi humano e con moito cariño aconsellándolle o seu futuro.

1 comentario:

Noelia Blanco Pájaro dixo...

Reo non é unha novela das que me atraigan moito, porque a pesar de que estea dirixida a adolescentes na rúa na que vivo non son temas moi frecuentes.
O protagonista, Reo, non é un persoaxe que máis me chamara a atención. Gustoume máis Chagui xa que, dedgrazadamente, cada vez hai máis xente coma el.
O motivo que quizáis me enganchou máis foi Oni, quería seguir lendo para saber quen era. Pola contra, o amor de Cora e Reo era algo que me esperaba dende o momento en que a nomeou por primeira vez.
Con todo isto, cómpre dicir que aprendín varias cousas sobre os graffiteiros e, aínda que non me vaia moito ese mundo, sempre é interesante saber sobre algo novo e descoñecido.