ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

28/12/14

Trece anos de Branca

Comentario de Álvaro Diéguez





Trece anos de Branca
Agustín Fernández Paz
Rodeira-Edebé






Este libro de Agustín Fernández Paz de todos os que lin foi o que máis me gustou a dicir verdade. O motivo polo que me gustou foi porque a min o tema das enfermidades gústame.

A parte que máis me gustou é cando conta en que se basea a súa enfermidade (Hepatitis). A min dos libros o que máis me gusta é o final, e este non me defraudou; gustoume. Do libro non teño nada malo que dicir, si hai como en todos algunha parte que se fai algo aburrida pero estivo moi ben.



Deste grandísimo autor galego xa lin máis libros que tamén me gustaron moito. Recoméndollo a persoas de máis ou menos 12-15 anos tanto polo vocabulario sinxelo como pola idade da protagonista. E tamén ós que lle interese algo as enfermedades. Noraboa, Agustín!

Sen comentarios