ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

28/12/14

Cartas de Amor

Comentarios de Katia Pereira

 

Cartas de amor
Fran Alonso
Xerais


A verdade é que eu pensaba que ían ser cartas de amor, pero ao ler  “As dúas palabras do autor” xa me decepcionei un pouco. Eu estaba case realmente segura de que eran cartas de amor pero en realidade non. Despois, en si o libro non me defraudou; todas as historias contadas son moi diferentes, pero todas fascinantes. Na que nos narra as vivencia de nove mulleres verdadeiras. Emocioneime moito con este libro, non esaxero. Fíxome abrir os ollos e ver que neste mundo non podemos saber o que nos vai pasar e moito menos o que lle pode estar ocorrendo a outras persoas que non teñen a miña mesma sorte e non poden dicir un “felices para sempre”.  Lamenta  moito ver que todos neste mundo non poidamos se felices, pero é o que toca.
Por outra parte, non teño ningunha preferencia das cartas porque con todas me quedei sen palabras.

Fran Alonso, encantoume este libro, non é para botarlle flores pero é toda á verdade.

Sen comentarios