ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

12/04/16

Os caloteiros

Comentario de Raquel García


Os caloteiros
Jim Thompson
Rinoceronte



Os caloteiros de Jim Thompson foi un libro no que a primeira cousa que me chamou a atención foi o seu título xa que eu nunca oira aquela,para min,estraña palabra "calote".

Ao principio o libro non me engaiolou moito xa que só contaba feitos e anécdotas que lle sucederan ao protagonista da historia chamado Roy Dillon sen ningún tipo de intriga nin misterio.Según avanzaba pasando páxinas e sen querer,o libro ía atraéndome cada vez un pouco máis xa que aí foi cando empecei a descubrir como era a verdadeira vida de Roy Dillon,distinta a calquera outra vida dunha persoa normal.En parte,entendo que Roy puidera ter unha vida tan fora do legal xa que a infancia marca e marca máis ainda o ambiente no que medras.
Roy bota tanto tempo fora do legal que cando ten a oportunidade de deixalo e mesmo de ter unha boa moza,humilde e modesta prefire seguir coa súa vida ilegal anque despois encamiña a tempo o seu futuro profesional.O que máis me gustou deste libro foi que seguro que no mundo do ilegal tamén hai persoas que viven así,calculando cada palabra e movemento que fan para non botarse a perder.
En canto a personaxes,o personaxe que máis me impresionou foi Lilly Dillon porque eu cría que,a pesar de todo unha nai sempre ía ser unha nai e como tal pese a todo querería o mellor para o seu fillo;Lilly Dillon non,para ela o máis importante son os cartos e a fin de contas no libro ben o demostra. Moira para min é un personaxe bastante secundario e que case podía sobrar xa que só participa nunha escea relativamente importante.
"Os caloteiros" a fin de contas gustoume bastante,non só polos feitos en si senón tamén pola súa fácil lectura xa que utiliza un vocabulario preciso e sinxelo.Recoméndoo!

Sen comentarios