ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

09/02/16

Un cesto de mazás

Comentario de Ánxela Barrio


Un cesto de mazás
Montse Fajardo


Eu nunca tivera moito interese sobre a Guerra Civil, pero este libro axudoume a sentir dentro de min o que estaba ocorrendo anos atrás. Fixo que me metera na pel das personaxes, pois a medida que ía lendo poñíanseme os pelos de punta. A pesar de que en Galicia non chegou a Guerra os danos causados polas atrocidades por parte dos nacionalistas foron moi considerables.

Este libro non só me axudou a abrir os ollos, senón que tamén me ambientou na época e proporcionoume alguna información para poder facer un traballo sobre este tema. Tiven moita sorte de que coincidira o traballo coa miña lectura.

A historia que máis me sorprendeu foi a de Levaron o fiscornio, nela, a pesar de que Manolo estivera agochado tres anos (algo que parece imposible), obsérvase un acto de valentía xa que é algo que non o daría feito calquera. Esta historia ten moitos detalles sobre os que reflexionar, como por exemplo a importancia do silencio, isto podémolo apreciar cando Susa deixou ao seu fillo sen saír da casa por medo a que contara que había un home na corte.

Finalmente, recomendo moito este libro, pero é importante saber que contén historias moi duras.

Sen comentarios