ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

24/02/16

O lapis do carpinteiro

Comentario de Anxo Gil

O lapis do carpinteiro
Manuel Rivas
Xerais 
 
 
 
O libro gustoume moito, pois xa vira unha vez parte da película e quedara ca gana de ler o libro. 
Aínda que me gustou moito o libro, en moitos momentos quedei moi confundido, pois non sei se finalmente Herbal matou ao pintor ou non, pois no principio do relato Herbal di que o matou, pero despois di que o pintor o visitou no cárcere despois de que matara ao marido da súa irmá, que a maltrataba.
A historia do doutor pareceume fascinante, pero non me quedou claro o motivo polo cal marchou do cárcere para ir cos tuberculosos, supuxen que sería para axudar a tratar aos enfermos, pero para iso habería máis médicos, non entendo por que collen a un preso.
O meu personaxe favorito é sen dúbida o doutor Da Barca polo seu valor e o seu humor, e por non renunciar nunca ao seu amor, Marisa Mallo, que tamén é das miñas personaxes favoritas, xunto coa monxa, Marisa por loitar polo seu amor e a monxa por axudar á xente a ser feliz neses momentos de anguria. Herbal non me gustou especialmente porque, a pesar de que ao final da historia mellorou a súa actitude, ao principio foi detestable.
Xeralmente non me adoitan gustar as historias de amor, pero esta foi diferente.
 

Sen comentarios