ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

24/01/16

A noite enriba

 Comentario de Christian Domínguez


A noite enriba
Diego Ameixeiras
 
 
 
Gustoume este libro grazas á acción e a moitos dos temas dos que fala, coma o tráfico de drogas, as investigacións policiais, os asasinatos, etc. Tamén houbo partes que non me gustaron, como os momentos dos que fala de David Goodis, aínda que debo recoñecer que me serviron para saber del..
Aínda así, houbo moitos momentos nos que me perdía e tiña que volver atrás para lembrarme.
Resulta moi curioso ver como os personaxes van relacionándose esntre eles, as relacións en cadea, mesmo os asasinatos, o que implica que a novela sexa máis emocionantes.
 O final da historia, foi sen dúbida algunha a miña parte preferida de toda a novela, xa que me pareceu moi interesante, intrigante e sorprendente.  

Sen comentarios