ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

07/12/15

Ardalén

Comentario de Lucía Otero


Ardalén
Miguelanxo Prado
El Patito Editorial




Este libro pareceume dos mellores que lin nunca, porque fun descubrindo cousas novas da historia dos personaxes que non imaxinei velas así. Encántanme as partes de cando ven o Ardalén e saen as baleas, ou cando está Fidel na casa e de repente vense peixes, cando ven Xana, Rosalía ou Ramón falar con el.

Ao principio non me gustaba moito Rosalía, parecíame que se quería aproveitar de Fidel, pero ao longo da historia funlle collendo certo cariño, ao contrario de Ramón, con quen me pasou todo o contrario, pero Xana sempre me gustou bastante. Sabela encantoume desde o primeiro momento, pareceme moi riquiña, ao igual que Fidel, que me dá moita pena que non poida recordar quen é. Non me gusta nada Tomás, paréceme unha persoaxe despreciable, que non sabe ser amigo; nin sequera persoa.

O final pareceume impresionante, todo o desenvolvemento, e que non conte cousas, senón que aparezan documentos, cos que ti vas resolvendo as dúbidas sobre a historia.

Encántame tamén que trate moitos temas, coma o amor, o odio, amizade.. Os debuxos son inmellorables, as cores da auga da habitación, as expresións esaxeradas, non teño palabras, gustoume desde a primeira páxina que vin.
Pouco malo teño que dicir deste libro, sinceramente. Espero atopar outros tan bos coma este.

Sen comentarios