ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

26/10/15

Erros e Tánatos

Comentario de Miguel González Taboada


Erros e Tánatos
Gonzalo Navaza
Xerais
  



O que fixo que comezara a ler este libro foi unha pequena historia de comezos de tema que están escritas en todos os libros de texto; outra cousa que me impulsou a ler as historias foi o autor, Gonzalo Navaza que non so é que sexa galego nin sequera que sexa de Lalín senón que é da Cacharela, unha pequena parte da vila onde eu crecín ata os doce anos.

A primeira impresión que tiven ao coller o libro era que me ía gustar xa que, como xa dixen, xa lera o primeiro conto o ano anterior. Eu que son fan dos libros de medo, misterio e finais enxeñosos e impredecibles o único que puiden ver de malo foi collelo para ler na "hora de ler" polo que tiven que esperar a que chegaran os seguintes 15 minutos para seguir. Outra cousa que me sorprendeu foi o gran número de historias e o traballo que pasou Gonzalo para, sobre todo, darlle a todos os finais ese xiro inimaxinable a pesar de darse conta de que algo así pasaría, cousa que me ocorreu sobre o final da terceira ou cuarta historia.

En definitiva é un gran libro de relatos, con finais ocorrentes e indescifrables, co que non te podes aburrir.

Sen comentarios