ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

24/10/15

Madonna e outros contos de inverno

Comentario de Luna Mouniati Ferradás

Madonna e outros contos de inverno
Manuel Rivas
Xerais
Este libro de Manuel Rivas non me gustou moito porque utiliza un vocabulario moi particular e ás veces non se lle entende. Tampouco me agradaron moito os contos, o único que me chegou a gustar un pouco foi "Okay", xa que me pareceu bastante entretido e á vez triste. O que menos me gustou foi "O namorado de María", pareceume moi aburrido e teatreiro e non se entende moi ben se ao final o bandoleiro era un fantasma ou non. 
En resumo, foi un libro que non me pareceu moi bo.
 

1 comentario:

Adrián Matanzas dixo...

Este libro contén oito contos e todos teñen un tema diferente pero comparten un tempo determinado. Estes contos ocorren nas datas do Nadal ou datas moi próximas a ela. Os temas tratados son diferentes: amor, tristeza, emoción, emigración…

Cada un transmite unha emoción diferente e algúns permítennos reflexionar sobre un determinado momento que ocorrese ou estea ocorrendo na nosa vida.

Nestes contos sempre se saca unha conclusión moral en torno ó tema tratado para intentar aplicar nas nosas vidas e melloralas a través das ensinanzas morais do conto.