ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

18/06/15

O curioso incidente do can á media noite

Comentario de Nerea Álvarez


O curioso incidente do can á media noite
Mark Haddon
Rinoceronte





Este libro foi un dos moi poucos libros que me decepcionaron ó lelo.
Non me gustou principalmente pola súa expresividade nos seus relatos, quero dicir que non me gustou como, mentres conta a súa historia, expresa moitas cousas con cifras matemáticas ou científicas; como por exemplo, creo que foi no capítulo 101, expresou o que contaba cun problema matemático. A dicir verdade pareceume algo estraña esta historia xa que dende un principio lévate, coma quen di, por un lugar distinto, quero dicir, que no meu caso pensei trataría doutro tema porque ó representar moitas cousas con matemáticas , ciencias , xeografía, etc.
Tamén teño que dicir que unha das cousas que me animou a rematar o libro foi  a intriga de que debuxos ou problemas matematicos me ía encontrar.

Sen comentarios