ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

10/06/15

O ceo dos afogados

Comentario de Paula Vázquez Vázquez


O ceo dos afogados
Francisco Castro
Xerais





Eu escollín este libro xa que os golfiños son os meus mamíferos preferidos, pero os primeiros capítulos non resultaron se como eu me esperaba xa que non os entendía, pero a medida que ía lendo, xa comecei a engancharme pola magnífica historia que lles ocorrera aos golfiños e seguino lendo con moito entusiasmo. A min gustaríame estar dentro do libro e poder vivir eses acontecementos xa que me pareceron fantásticos e capaces de ser reais, polo que desexaría vivir esa nova e irreal experiencia rodeada de golfiños. Este libro encantoume e gustaríame ler máis ao longo do curso que vén, que fosen desta temática e misterio.

Sen comentarios