ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

14/06/15

Cemiterio de elefantes

Comentario de Xosé Manuel Fernández Taboada


Cemiterio de elefantes
Fran Alonso
Xerais






"Cemiterio de elefantes", o libro escrito por Fran Alonso é unha peza na que se contan diferentes historias con diversos temas pero cunha pequena relación.
Este libro foi un dos que máis me gustou no que levo de curso. Unha das cousas que máis me gustou é a gran diversidade de temas que ten o libro xa que ten varias historias diferentes, dende unha muller que vai comprar medicamentos ata outra que ten unha dor de moas, etc. Estas historias teñen en común que todas se producen durante a noite, e gustoume a forma en que o autor seguía unha orde cronolóxica dividindo as historias na hora na que se producían e non en capítulos, polo que me pareceu moi orixinal. Ademais de que me pareceu moi sinxelo de ler e case todas as súas historias me gustaron.
Pouco malo teño que dicir deste libro, quizais as historias podían ser un pouquiño máis orixinais pero tampouco creo que faga falta modificalas moito. Polo que é un libro que eu recomendo xa que é moi sinxelo de ler e ten unha gran diversidade de historias e temas.

Sen comentarios