ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

29/10/14

Unha rosa é unha rosa


Comentario de Laura Mariño


Unha rosa é unha rosa
Suso de Toro
Xerais
 




Na miña opinión esta comedia é moi entretida, aínda que nun principio non mo parecía. Pouco a pouco a intriga por saber que lle ocorre aos personaxes fixo que seguira lendo, sobre todo cara ao final. Dende o principio Pololo e Adela parecéronme moi falsos. A morte da vella Rosa provocou moitos enredos, pero dende logo todos os personaxes son uns avariciosos, xa que só queren cartos. Rosiña foi a personaxe que máis me gustou porque a través dela a vella Rosa puido vingarse dos seus sobriños, das súas respectivas parellas e do seu fillo. O que menos me gustou foi o envelenamento de Rosa. 
Por outra banda, a historia non me parece realista, debido ao que acontece coa televisión. Paréceme que sería mellor que fose máis terrorífica, porque o terror é moi entretido. 
Sen dúbida, eu volvería a ler o libro, porque me entretiven moito en comparanza con outros que tiven que ler.
 

Sen comentarios