ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

30/10/14

Unha rosa é unha rosa


Comentario de Manuel González Soares


Unha rosa é unha rosa
Suso de Toro
Xerais
 

O libro  non me gustou moito, porque ao principio non o entendín demasiado, aínda que despois funo entendendo e pareceume entretido.
Eu cambiaría o final porque ao meu parecer non ten moito sentido.
É un libro, baixo o meu punto de vista, bastante aburrido e pouco entendible, o personaxe chamado Borja non sei para que intervén , na historia non aporta nada para o meu gusto.
O que menos me gustou e o que menos entendín foi  que a vella quedase no televisor despois de ser asasinada e logo  fose para o corpo de Rosiña.
En definitiva,penso que o libro é malisimo e non o recomendaría.

Sen comentarios