ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

05/05/14

Penúltimas tendencias

Comentario de Sergio Calviño


Penúltimas tendencias
Carlos Negro
Xerais
 


Penúltimas tendencias é o primeiro libro que leo de poesía, e non me gustou moito. Faite rir e pásalo ben pero a min gústanme máis outro tipo de libros.
O que me gustou deste libro é que eu pensei que ía ser máis aburrido pero ensinoume que, non ten porque ser así só por ser poesía.
Este libro recoméndoo para a xente que lle guste a poesía, ou nunca a lese e queira saber como é.

1 comentario:

alba camanzo feros dixo...

Neste libro, había moitas poesías que me resultaron cómicas e sen sentido á par que tamén me fixeron reflexionar, pois unha adolescente é quen topa desafogo nel e se fai coa súa propia voz.
Cando vin a portada do libro pensei que non me ía gustar moito pero non foi así, a verdade eque esperei que fose un libro aburrido que tratase sólo de cousas sen importancia, pero resultoume divertido lelo.