ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

26/05/14

Made in Galiza

Comentario de Francisco Miguel Casas Pico


Made in Galiza
Séchu Sende
Galaxia
  
 
Séchu Sende,  o escritor  deste conxunto de relatos, busca librarnos deses prexuízos que por desgraza ten a sociedade sobre a lingua do noso país. Facendo unha valoración xeral do libro diría que me cativa o obxectivo  e que a maioría dos relatos son de gran calidade. Parece que este curso estamos abocados a ler libros que se  integran por unha gran variedade de historias xa que  estes están superando con creces a esas novelas uniformes que a min máis me gustan. Referíndome aos relatos deste libro direi que me pareceu positivo que as historias fosen breves aínda que nelas conséguese cativar completamente ao lector, as historias que máis me gustaron foron Na Oficina De Obxectos  Perdidos  e Madrith  que fan unha boa defensa da lingua e ademais son divertidos. Tamén é certo que houbo algunha coma Curtametraxe  que non me chamou tanto. Felicitar ao autor porque en xeral paréceme un gran libro.

Sen comentarios