ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

27/03/14

O heroe


Comentario de David Varela Salgado


O heroe        
 
Manuel Rivas
Xerais




Négame o pan, o ar, 
a luz, a primavera, 
mais a túa risa nunca
porque eu morrería"

Sen dúbida, a miña parte favorita do libro, esos 4 versos citados como exemplo para aprender a mecanografar. 

O libro en conxunto gustoume, gustaríame ver esta obra representada, a Caronte co seu gran nariz, sen dúbida faría falta un gran actor para levar a cabo ese papel. Unha persoa moi leal, que pase o que pase, nunca traizoaría aos seus compañeiros, incluso cando o están torturando. Tamén, unha persoa intelixente, aínda que ás veces non o demostre, que sabe resolver os problemas, todo un veterano dunha guerra que "non existiu". Para min o personaxe que máis me gustou, até o último instante, nunca me deixou de atraer, incluso cando ía facer de heroe e queimarse.

Por outra banda, unha persoaxe da que non entendo o seu papel e Medias Vermellas, non acabo de atopar significado as súas palabras, quizais porque son unha persoa moi nova e non vivin a época franquista.

Libro máis que recomendado, aínda que, como dixen, representado por uns bos actores ten que ser unha obra maxistral.

1 comentario:

Celtia Ansemil dixo...

Este libro a verdade é que non estivo nada mal. Gústame moito o tema de que trata este libro, a guerra, pero a súa forma de explicar a historia do lexionario... Non é que me guste moito nese aspecto pero no resto a verdade é que está moi ben.