ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

01/12/16

Un Monstro vén a verme

Comentario de Miguel Lamazares


Un Monstro vén a verme 
Patrick Ness
Kalandraka


Un mounstruo vén a verme é unha das mellores novelas que lin na miña vida. A súa historia engánchate dende a primeira frase ata a última. Quedei moi abraiado coa creuldade do final e como un neno ten que ver sufrir así a súa nai. Tamén me impresionou moito a historia do mounstruo, ademais e como se fixera a historia máis completa e dramática debido ao momento no que chega. Gustoume este libro porque aínda que ao rematar non fas máis que cuestionarte cousas e facerte preguntas, faite pensar e reflexionar sobre o que é a vida en sí, e o cruel que pode chegar a facerse. Outra parte moi importante da historia son os personaxes que se atopan nun plano secundario como son, o pai, a avoa e os seus inimigos do colexio. Do que me decatei tamén, é ,que por estar así, o seu pai e os profesores non o castigaban cando facía algo mal , por exemplo, cando destruiu o salón da casa da avoa ou cando lle pegou a un dos seus inimigos Harry. O que máis me gustou do libro, foi a relación de Conor co mounstruo , por que vai cambiando ao longo de todo o libro. Pareceume un gran libro , pero,para o meu gusto quitaríalle un chisco de sufrimento, xa que, cando acabas o libro non podes evitar chorar. Sinceramente, encantoume.

Sen comentarios