ESTA É A PÁXINA EXCLUSIVA DAQUEL ALUMNADO QUE QUERE COMENTAR, OPINAR E REFLEXIONAR SOBRE AS SÚAS LECTURAS.
UN RECUNCHO FEITO POR E PARA EL.

01/06/15

Illa Soidade

Comentario de David González Sampayo


 Illa Soidade
 An Alfaya
Xerais


"Illa Soidade" é unha historia moi bonita, cargada de paixón, intriga e, como ben o di o título, soidade e a marxinación. É unha obra que trata do día día dunha indixente que recolles os seus sucesos nun diario. Nesta obra denúncianse os prexuízos que se teñen cos vagabundos, cando, en realidade, deberíamos mirar máis e fixarnos máis nas persoas que nos rodean. Esta é a primeira obra que leo desta autora viguesa e no futuro gustaríame ler máis obras desta autora, porque se son coma esta, creo que me gustarían. Creo que a historia está ben estruturada, é bastante sinxela de ler, non só pola súa linguaxe, senón que, tamén pola súa brevidade e considero que está escritora, polo menos nesta obra, consegue chegar ao interior do lector, algo que non sei como explicar.

Os personaxes e os lugares onde transcorren as accións, creo que están moi ben descritos, cousas que, na miña opinión, non fai moitos escritores. Eu sentinme bastante identificado psicoloxicamente con Lucía, xa que é unha adolescente, moi curiosa e que non ten prexuízos cara a ninguén, nesta última non me identifico tanto co personaxe, xa que recoñezo que teño algúns prexuízos contra algunhas persoas. Por outra parte, gustaríame dicir que a autora non puido relacionar de forma máis precisa o título do libro co nome da persoa que escribe o diario, xa que esta última, chámase Soidade e considera que todas as persoas son illas, pero ela é unha illa soa e deserta, sen compañía.

Outra característica, que me agradou desta obra, foi o realista que é, xa que a trama que nela se desenvolve. é algo que sucede a diario nas cidades; xente que ao estar sen recursos e ao non haber comedores e albergues sociais, se ve obrigada a facer a súa vida na calle. Algo que fai que estas persoas teñan problemas relacionados coa saúde, e se formen liortas entre os indixentes pola ocupación dun lugar para durmir.

Para min o final non foi o esperado e decepcionoume bastante, xa que dunha historia e unha trama tan boas, esperábame un gran final, pero foi todo o contrario. Eu prefería que o libro fose máis extenso e polo menos me falase algo do que sería no futuro de Lucía, en definitiva, creo que ao desenlace da novela lle falta carácter, por dicilo dalgunha maneira.

Sen comentarios